Min tuffa plan håller, än så länge!

Först och främst: TACK till alla som kommenterat o gratulerat mig till första veckans slit! Jag bkir så glad så glad när jag fr så fina kommentarer, Tyvärr hinner jag inte svara på de nu för jag ska snart iväg o jobba. Men ikväll när jag krypit ner i soffan med en kopp te lovar jag att svara alla!

Och min plan håller. Jag hade tänkt så här, att eftersom jag väger mig på fredagar så kan jag unna mig en liten munsbit på helgen o ändå ha många nyttiga dagar kvar till nästa vägning. Så jag har gjort såhär att på lördagkvällar har jag lite paus, inget frossande i godis o läsk men ändå, lite gott! Igår blev det middag hos svärföräldrarna, kallops o potatis, lite äppelkaka till efterrätt och ett par glas vin! alldeles lagom och jag kände ändå att jag lyxade till mig lite! o jag höll exakt samma vikt i morse som igår morse! mycket bra! Nu väntar 5 stenhårda dagar till fram till nästa vägning! jobba jobba!

En annan sak som jag bara måste säga är att jag hittade sjukt mycket fina grejer på jobbet igår, det märks att man inte jobbat på ett par veckor för jäklar vad mycket snyggt det kommit in, hängde undan säkert 7 plagg!! kan lägga upp bilder ikväll så ni får se vad snygga grejer jag ska köpa när lönen kommer! men det är bara överdelar, känns lite för tidigt att köpa byxor o kjolar än, för om några kilo passar de inte! tröjor däremot är inte lika farligt tycker jag! Hihi!

Nu ska jag slänga in mig i duschen, koka ägg och sen dra till jobbet!
Ha en skön söndag, skrivs ikväll!
e.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hittade hit av en slump, och det är jag glad för. Härlig blogg! Kul att få följa dina tankegångar vad gäller mat och den där förbjudna chokladen :) Känner igen mig så bra i det du skriver! Lycka till!



/ Anna

2008-09-21 @ 10:40:27
URL: http://spenat.webblogg.se/
Postat av: Cornelia

Hoj hoj, har varit borta från bloggandet ett tag men nu jäklar är jag tillbaka. Imorgon är det dags för nystart för mig.

Kram och pepp

2008-09-21 @ 18:57:30
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Isabelle

låter som en bra plan! funderar på att byta vägdag - på helgen har jag inte lyckats väga mig på ett bra tag nu iaf känns det som...



Och du, gå en danskurs!! ;-) Tango argentino är himlans trevligt!

2008-09-21 @ 22:29:40
URL: http://activeandhappy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0