Lite smårutten känsla...

Hmm... nja det känns som om jag hamnat på en sån där välkänd viktplatå! Kommer lixom ingensans hur mycket jag än anstränger mig! Eller ja... nu ska jag ju inte överdriva, blir inga morgonprommenader what so ever nu för tiden, början skolan vid åtta varje dag, jag orkar helt enkelt inte!! så när jag väl kommer igång med de så ska det nog lösa sig lite, men ändå!! Jag äter så duktigt (möjligtvis lite för lite) så jag vill ju verkligen att det ska hända massa på direkten!! Men samtidigt VET jag ju att det får ta lite tid och jag masar mig faktiskt sakta men säkert neråt så jag ska väl egentligen inte klaga!! Nä, det är färdigklagat för idag! Ska fixa lite nyttig middag och sen njuta av att jag klarat ännu en duktig dag!!

Det var himla kul igår att lägga upp dagens outfit, så här kommer en bild på vad jag hade idag!



Ikväll spelar KFF mot Helsingborg, heja heja!! Måste vinna så inte Elfsborg knaprar in på oss, o framförallt måste vi vinna mot Elfsborg på söndag, hujedamej vilken match det kommer bli!! ska nog bjuda hit några som vill kolla med mig, jag kommer inte våga kolla om jag är själv! haha!

Åh, nu kom jag på vad jag ska laga... kesoplättar, det var några dagar sen och jag vill ha ngt gott ikväll!! I mina nya GI-böcker finns recept på t.ex. nytiiga hamburgerbröd, laxburgare, kycklingburgare och massa annat bra som man kan käka när man nåt trivselviken o bara vill ligga kvar där o päsa!! Jag längtar dit! och jag längtar efter mina jeans! Har fått ett par kommentarar om att jag inte ser tjock ut på bilderna, och det är väl inte direkt så att jag ser mig själv som värsta tjockisen, men jag vill i mina kläder,jag vill kunna ha mina jeans och en skjorta uta att det sväller ut både här och där, för
Jag har varit där innan!
Jag vill bli smal igen!
Jag mår bättre då!
Sådetså!

Kram och klapp på axeln till alla kämpar där ute i cyberrymden! Vi är duktiga, vi har karaktär och framför allt har vi bestäm oss att göra något åt vår situation, därför är det okej att klaga lite ibland. Det finns ju inget värre än folk som sitter o gnäller över att magen väller ut över byxkanten samtidigt som man smäller i sig en pizza med extra ost! Kanske låter elakt, men vad tusan, man är väl själv ansvarig över sig själv och de val man gör i sitt liv! Det tycker jag i alla fall!

Ha en ljuvligt skön onsdagskväll!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja lika snygg som iförrgår ser jag ;)

Ja jag kan ju inte säga att du är direk tjock;) Men förstår dig.



Kram till dig

2008-09-25 @ 08:41:27
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Jonna

Snygg skjorta.. inköpsställe? =)

2008-09-25 @ 22:53:25
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0