Bad day gone good...

Ja, som ni märkte hade jag en kass morgon idag. Var trött på ägg, trött på att inte få äta bröd, trött i almänhet. Men det släppte nån gång under eftermiddagen. Jag tror det släppte under den sköna promenaden hem från skolan, i solen, men en sambo o en hund som mötte mig på halva vägen!

Däremot har det blivit alldeles för lite mat idag, det blev lite halvsen frulle o sen kom jag inte hem från skolan förrän halv fem o åt nu vid halv sju. inte ens ett litet mellis har slunkit ner, illa! men nu är jag mätt o god iaf. Glömde ta kort på min mat idag, men det var ett av mina bästa som stod på menyn; mozzarella, tomat och parmaskicka, ringla över olivolja o lite salt o basilika eller pesto! MUMS!

Imorgon hoppas jag mina nya GI-böcker kommer så där kanske man kan få lite tips på roligare frulle än de där himla äggen! fast det är smidigt med ägg, det är lite bara tugga o svälja. o jag vet att det är nyttigt och så... däremot lunch o middag lägger jag gärna ner mer tid o energi på.

Wiiie, vet ni vad det är för dag imon??? VÄGNINGSDAG!! ska bli så spännande att se vad vågen stannar på efter första veckan!! Håll tummarna!! Nu ska jag svara på kommentarer o sen slappa ner i soffan, Top Model ikväll, like every day!
Hare!
e.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejhej, jag länkar till dig, hoppas det går för sig :-)

Alla dagar kan inte vara bra... men tur att vinden vända iaf!

2008-09-18 @ 22:27:36
URL: http://activeandhappy.wordpress.com/
Postat av: Ner40kg

Usch, ja! Jag hade tidvis en skitdag idag jag med, men vi biter ihop och klarar det här nu :D håller tummarna för vägning imorgon ;D

2008-09-18 @ 23:38:17
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: ullis

Lycka till!

Jag håller tummarna men jag tror inte det behövs :o)

2008-09-19 @ 07:12:57
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0