Wiiieeee!

Jag vann!!! Emmas tävling om den snyggaste bloggdesignen ever!! Tjoho, vad jag är glad! Så snart kommer ni mötas av en ny snygg design här hos mig!! =) Världens största kram till Emma, TACK!

Och i övrigt är det oxå en bra dag, minus idag igen så jag har lite förhoppningar om att vägningen imon kan bli good news, inte lika goda som förrförra lördagen när vågen chockade mig en aning, men jag satte ju upp ett mål nån gång att denna fredagen skulle hälften vara väck, 5 kg bort och det är faktiakt inte helt omöjligt, men jag vågar inte ropa hej än, jag kommer vara nära det målet iaf och bara det är jag nöjd med! Vi får helt enkelt se!

Just nu kokar äggen (som vanligt) o sen ska jag bege mig till skolan, slänga ihop en pp-pres av mitt projekt, köpa fika till lärarna, redovisa, gå på möte o sen åka hem. Har äntligen lyckats få en tvättid i em men ska oxå kaffa med hanna så det är lite mycket där, men kaske kan ta kaffen här hemma så hinner jag med tvätten ändå! Det börjar nämligen bli kris på underklädes-sidan!

Flytten igår gick bra, det blev ju som värsta trningspasset det dä så några kalorier försvann garanterat! me like! Men det är skönt att se att det finns folk med mer kläder, fler väskor o skor än jag, OMG vad mycket grejer det var alltså! Snart så är det ju btw utrensningsdags av min garderob, ev kommer jag få jobba en massa nästa vecka, men så fort det finns en ledig dag så smäller det, åh jag längtar!

Önskar alla en ljuvlug torsdag, min kommer bli grymt bra, det är ju dessutom Du är vad du äter ikväll! =)
Skrivs ikväll igen!
e.

Kommentarer
Postat av: Emma

har fått mailet så ska greja din blogg idag innan vi åker! :)

2008-10-16 @ 12:37:55
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Jonna

wiee.. va fin den blev.. :D

2008-10-16 @ 17:13:39
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Jonna

wiee.. va fin den blev.. :D

2008-10-16 @ 17:14:57
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Sara

Grattis grattis!:)

Vad är det för intressant du pluggar? Kram

2008-10-16 @ 19:07:16
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0