Vägning 3.5 ???

Idag morse hände något väldigt konstigt, jag tror mitt hjärta hoppade över ett slag, för vet ni vad vågskrället stannade på när ja lite lagom morgontrött hoppade upp på den vid halv niotiden?

66,1 !!!
Hur kan detta komma sig!?

Jag fattar ingenting, kan man tappa 8 hg på en dag! Låter ju skumt det där, men ja vägde mig tre gånger imorse för att vara säker och det stod samma siffror varje gång! Så jag kanske får ta o uppdatera vikttabellen idag...

Start: 71,5 kg
Efter 1 vecka: 68,8 kg (-2,6kg)
Efter 2 veckor: 68,0 kg (-3,5 kg)

Igår: 66,9 kg (-4,6 kg)
Idag: 66,1 kg (- 5,4 kg)

Jag ska alldels snart åka hem till mina päron i Växjö och jag ska kontrolläga mig på deras våg och se vad det blir där. Fast folk brukar säga att min våg är elak o visar minst ett kilo för mycket jämfört med många andra, morsans o deras däremot ska visst vara snällare. Jag tror jag måste investera i en pålitlig våg faktiskt, det här går ju inte, jag litar nästan inte på min gamla trotjänare längre... får undersöka det nästa vecka!

Mot Växjö!!
Tillbaka på söndag em!
Kram! e.

Kommentarer
Postat av: Nenny

Vikten kan ju variera rätt bra från dag till dag.

Både upp och ner.

Men bra jobbat!!

Kram

2008-10-04 @ 10:26:21
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

Det stämmer säkert! :) Bra jobbat!!

2008-10-04 @ 12:32:10
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha, du är rolig! Men hoppas det stämmer! :)

2008-10-05 @ 14:56:59
URL: http://lindasvikt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0