Vad skulle jag göra utan er?

Jag trodde att jag hade en ensamkväll ikväll, där jag skulle hinna plocka in tvätten sen onsdags typ, laga fritatta, äta mozzarella och blogga ett låååångt inlägg. Men tji fick jag. Jag fick nämligen en trevlig överraskning på besök, närmare bestämt en Hanna. Vi har ätit räkmackor o druckigt ordentligt med rödvin, inte helt GI-riktigt kanske, men WTF! =) Hur som helst ville jag komma fram till att när jag nu framåt kvällskvisten hittade in till bloggen o såg era underbara kommentarer så släppte allt lixom! Jag insåg varför jag gör det här och att jag faktiskt för en gång skull ska lyckas gå ända i mål. Flera gånger i mitt liv har jag lyckats gå ner endel kilo, men alltid blivit lite för nöjd på halva vägen o sen snabbt hamnat i samma gamla mönster igen! Denna gången ska jag banne mig lyckas, o ni är den bästa hjälp på vägen en flicka kan få!!

Sanna, Camilla och Marie - TACK, för era upmuntrnde ord!! verkligen, från botten av mitt hjärta!

Jag har hållt mig hyffsat på mattan idag, imon kör jag hundra procent igen!
Sov gott!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Tack själ du gumman :) Du hjälper även mig i mina svackor med din auppmuntrande ord och peppning.Det är det vi finns till för här

Så en jätte kram till dig :)

Kram

2008-11-01 @ 15:35:42
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Vad skönt att höra vännen! jag blir så glad för din skull. För som jag skrev så är det viktigaste att du mår bra i dig själv.

Hoppas du får en trevlig kväll...

Kram

2008-11-01 @ 19:45:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0