Söndagsfunderingar...

Nu är jag tillbaka efter en kanonhelg hos päronen. Matmässigt har det gått okej. o vikten verkar stämma, min våg visade ingen större skillnad mot päronens, så den ska jag aldrig klaga på igen. Däremot har har jag något av en ätardag idag. Det behöver jag ibland för att orka några veckor till.

Mål för vecka 41: Att hålla vikten runt 66kg( men gärna lite under) för att ösa på för fullt nästa vecka! Kommer vara på resande fot hela torsdagen, ska på något så hemskt som begravning för våra kompisars lilla bebis som föddes med en muskelsjukdom och bara levde i fem veckor. Inte riktigt läge att peta i maten då... sen vet jag att jag plusat på en del under helgen, hur  mycket får vi se imon, men de andra dagarna ska jag givetvis köra på som vanligt! Om det där himla ovädret kunde ta o försvinna bara så man kunde ut på lite långpromenader oxå hade det varit kanon, hoppas hoppas! Sammanfattningevis känns denna veckan mest som en transportsträcka,men jag ska kämpa på o hoppas ändå på ett litet litet minus, kanske kan komma under 66-strecket om jag är duktig!

Nu ska jag krypa ner under filten och dricka upp min cola zero, ta ett par rutor sockerfri choklad till och kolla klart på planet earth!

På det sättet är det ganska skönt med söndagar...
e.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland måste man helt enkelt få unna sig! Annars orkar man inte i långa loppet. Och det är ju det långa loppet som räknas, även om det tar lite längre att komma dit!



Heja!

2008-10-05 @ 19:25:32
URL: http://lindasvikt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0