Pausdag!

Det år sakta men säkert neråt, men ibland måste man ha en paus. idag har jag paus! lite lagom så, inte värsta godispåsen, men lite sådär lagom ni vet! ska fika med hanna snart, kanske tom tar en kaka till kaffet! =P

Ang mitt dilemma så handlar det om att jag har två roliga jobb att välja mellan. Lyxproblem jag vet! jag älskar verkligen att jobba på hm o kan man dessutom få chansen att utvecklas inom företaget så är ju det kanon. Å andrasidan har jag inte pluggat 4,5 år för att inte jobba som lärare. Till saken hör oxå att det är ont om lärarjobb just nu, o kommer troligtvis vara så ett par år, mitt hopp står till de två nya friskolorna som ska öppna i kalmar till hösten, men fram tills dess behöver jag en inkomst OCH om jag inte får ngt jobb där så har jag helt plötsligt inget jobb! Därför känner jag att det är smart att hoppa på en tjänst på hm (om jag blir erbjuden den vill säga!!) nu när tillfälle ges! Ja, så får det nog bli. ska ha lite möte (typ kvartsamtal haha) med chefen på måndag så får vi se vad hon säger!

Puh, skönt nu fick jag skriva av mig lite! tack!
nähäpp, mot stan o fika!
e.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tycker du är värd en pausdag, egentligen skulle man nog ha en i veckan.. Alltså en dag då man inte behöver ha ångest för att man ätit en kaka eller unnat sig lite gott.. Man måste ju kunna leva lite med.. :D Ha en bra paus-dag vännen.. Kram

2008-10-23 @ 12:45:36
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0