Motståndskraft!!

ja det är exakt vad jag behöver just nu. För vad tror ni hela fikarummet är fyllt med när jag kom till ´jobbet igår? godis!!! där fanns tuttifrutti, kexchoklad och fazer choklar (min favorit för övrigt) o det var inte lite, o utöver det finns som vanligt en massa kakor o kex! "Shit, här gäller det att ha självdiciplin!" jag har sammanlagt på två dagar ätit 6 små fazerchoklad, de är i stl som små geichachoklad i papper, sånna som finns bland lösgodis ni vet! 2 i lördags o 4 idag. För att vara mig är det en stark bedrift. Imon ska jag jobba 10-19.15 många timmar som man ska hålla sig på mattan där. Tur att jag har så mycket att göra, hoppas det kan hjälpa mig förbi godisskålen ist för i densamma!

Mitt mål denna vecka är att gå tre långpromenader innan fredag. Kommer jobba samma tid på onsdag så jag vet att då kommer det inte bli ngt promenerande, men tis, tor o fre ska det bli ordentliga rundor. Sen på lördag är det årsfest o jag köpte idag hem pennljolen jag ska ha, den e ashet men döm om min förvåning när jag fick ta en stl 36! men en glad förvåning! Å andra sidan köpta jag oxå ett par reabyxor o där behövde jag stl 40 så man kan nog inte alltid lite på de där storlekarna, det kan skilja mycket från plagg till plagg!



Här är en bild på mig från förrförra helgen när jag var hemma o firade fadern 50år. jag spelade kojakten med lillasystern o kusinen o här fick jag i uppdrag att mjölka en ko! haha! kul spel det där. Den uppmärksamme ser oxå att hanna hedlund hade likadan klänning som jag i lördagens sing-a-long! Hihi!

Nu samlar vi krafter för en nyttig vecka 43!
e.

Kommentarer
Postat av: Nenny

Skön bild! =)

Kram

2008-10-20 @ 07:09:43
URL: http://nenny.bloggagratis.se/
Postat av: Marie

Vad snygg du är! Tack för dina tips förresten, har provat att plocka bort kolhydraterna nu. Åt ägg o bacon igår, mådde illa efteråt men stod mig utan problem hela dagen...bra!. Men just ägg m bacon tycker jag inte är en höjdare...har precis kommit igång med träningen och då behöver man ju kolhydrater, hur ska man göra!? Kanske inte kan utesluta helt, men tänker iaf dra ner på det. Tack för att du skriver, alltid kul att läsa din blogg!

2008-10-20 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0