Jodå...

...det går sakta med säkert neråt. fick ett litet minus idag med. Som ni märker är jag för nyfiken för att inte väga mig på morgnarna. Jag fick ett par kommentarer igår om hur mycket jag v'ägde och hur mycket jag hade kvar. Men ni får snällt vänta till fredag och veckans vägning! Det närmar sig! O på frågan Hur långt är det kvar? så vet jag faktiskt inte vad jag ska svara, har ingen riktig slutvikt jag vill nå till. Återkommer säkert till det så småningom.

Imon ska  jag jobba, skönt! Risk att man hittar massa grejer man vill handla bara. Har en kesopizza i frysen tror jag som kan få funka som lunch. Men skit med att jag inte har någon vitkål hemma, vitkålssalld är ett måste till pizza, men här har jag ett tips; strimla vitkål, typ med osthyvel. Blanda Örtagård-vinegrett och blanda i ist för vinäger (som jag tycker blir lite surt!) Det är mums! Ska nog handla lite imon för det börjar ta lite slut nu, alla nyttigheter, då ska jag köpa vitkål! o så ska jag köpa grejer till tomatsoppan! mums igen!

Annars så tycker jag det rullar på, hade en liten tuff period förra veckan när jag tyckte att det inte hände nånting, men nu är jag på gång igen och jag hoppas verkligen att jag kommer kunna presentera ett bättre minus denna veckan än förra, men det får vi se! heja heja!

Nu ska jag lägga mig i soffan o ta det lungt, har varit ute o rört på mig typ hela dagen tycker jag. Cyklat till o från skolan. Cyklat till havet och paddlat kanot i 2 timmar med en klass, cyklat hem och så till sist, en promme med qvintus så känner mig lite förtjänt av en tv-kväll! Det är final i TopModel ikväll, jag hejar på whitney! ho är en plus-size model, alltså helt normal!! heja heja!



ÅÅÅhhhh, bara för att jag googlade bilderna så vet jag nu vem som vinner! vilket spännande program det kommer bli!
Ha det fint!!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Åhh blev det den tjejen som var lite större??? :) Me like i så fall;)

Kram

2008-10-02 @ 09:16:44
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja tyckte det var bra att hon vann! äntligen en normal modell. Kanske banar väg för fler att söka!!



Nästa vecka ska jag köra igång med GI igen.. har varit lite si och så under veckan och förra. Ska ge gärnet nu fram till resan... försöka i alla fall! :)

2008-10-02 @ 11:31:12
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Zarah Galore

Helt och hållet GULD att hon vann! :D

2008-10-08 @ 21:43:34
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0