Inte tänka, bara göra!

Det är receptet till framgång hos mig. Idag har allt gått utan frestelser o annat dumt. Ligger stabilt (!?) på ca 67kg så det ska väl inte vara så svårt att nå upp (eller ner) till målet som jag satte till nästa fredag på 66,5. Kanske tom får revidera ner målet neråt en bit. Jaja, det tar vi nästa vecka. Imon är det road-trip typ hela dagen o sen nya tag på fredag, så ha inte för höga förhoppningar på vägningen på, om det blir någon.

Annars så vet jag inte vad jag ska skriva om ikväll, sambon håller på o göra egna hamburgare som snart skinmundigas och sen blir det tv-kväll med bl.a bonde söker fru! Det blir självklart en runda runt bland era bloggar oxå, men lite senare!

Stor Kram till alla trogna läsare!
e.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ingen speciell vägdag direkt, men eftersom jag började om i måndags så lär jag nog göra en veckovägning nu på måndag igen :) Men vikten skriver jag inte ut förrän jag nått mitt slutmål ;P

2008-10-08 @ 23:15:46
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Wie wie.. bonde söker fru! Fy vad roligt det är.. haha.. kommer helt klart sitta klistrad vid tvn på onsdagar framöver.. :D

Å vet du vad jag ska göra idag? In till stan å leta efter den snygga västen du hade hittat på HM.. håller tummarna att den finns kvar

2008-10-09 @ 08:50:00
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0