Inte riktigt som innan...

Nu har jag funderat lite på det här för jag har märkt att viktnedgången går mycket fortare nu i min "nystart" som började i måndags" än  vad det gjorde när jag gick ner "samma kilo" första gången. Detj ag gick upp under svullo-helgen har lixom inte riktigt fått fäste! Det är ju självklart strålande nyheter för mig och mina jeans men ja, det är lite skumt tycker jag, skumt men bra! Enligt vågen har jag tappat 2 kilo sen i måndags (o ligger ändå på plus från förra vägningen,så ni kan ju gissa vilken helg det var!) o det känns sjukt mycket, men det lär vara en massa vatten va? jaja, jag är glad för det iaf o hoppas på o komma under 67 denna fredagen! kanske kanske går det!

Annars har det varit fullt upp idag, egentligen sista dagen på praktiken som verkligen var mycket att göra på, imon ska jag bara redovisa mitt IT-projekt o sen möte o på fredag är det film o fika med min favoritklass. Gött!

Håller på o fixa kvällis nu, eller middag... blir iaf räksallad med avokado o lite blandat i. P ska äta köttfärsås, åh det hade varit gott nu för jag är illhungrig. Sen ska vi hur som helst åka till öland o flytta in Kattis & Magnus i deras hus, mest för att vi vill se det, bära lådor kan man vara utan! =)

Jag vill iaf hem till åtta fär då är det Bonde söker fru o efter det vill säkert P kolla Efterlyst. Jag kan ju alltid skylla på att jag måste hem o sätta ihop redovisningen! =P

Ha en skön kväll alla!
Kram e.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är lätt massa vätska :) Man kan ju inte gå upp flera kilo fett under några få dagar :)



Sen så får jag gratulera till vinsten av bloggdesignen du tävlade om hos mig ;) Lottade just fram dig som vinnare hehe.



Maila över 2 bilder du skulle vilja använda så fixar vi den. Gärna så snabbt som möjligt för jag åker ju till GBG i morgonkväll! :)

2008-10-15 @ 19:28:06
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0