hemmaSPA

Åh ni skulle bara veta vilken skön eftermiddag jag haft!! Mitt hemmaSPA blev otroligt lyckat. Tillsammans med LW hade jag en underbar eftermiddag. Eller kan det bli bättre än runtskuttande i morgonrock med ansiktsmask och sjungandes Solen i ögonen!?



Jag har plockat, filat, skrubbat av, packat in, rakat av, ansiktsmaskat, kroppsmaskat, och slutligen smörjt in. Jag kom på, precis när jag lagt på min ansiktsmask (en sån som stelnar o sen dras av, som extra hud ser det ut) att jag hade en kroppsmask oxå. Den är helt ljuvlig och man blir len som en babyrumpa. jag använder den bara på rumpa o lår, slöseri att ta typ på armarna lixom! =) O den kommer iaf från BodyShop o deras BodyFocus-serie, tror den kostar runt 400:- men jag har haft min i typ ett år o det är fortfarande massa kvar. Nu gör jag ju inte det här så ofta så det kanske borde gått åt mer, Hur som helst så ska jag nog ha hemmaSPA lite oftare framöver. Sen finns en cellulitkräm i samma serie som känns lite som linement, det blir kallt o skönt o man känner verkligen att det tränger in! För bästa resultat ska man nog använda det morgon och kväll, men det glömmer jag lätt bort så jag gör det när andan faller på. Kan verkligen rekomendera dessa krämer!! =) Oj, nu får det vara slut på reklamandet för BodyShop. Nog för att jag jobbade där innan o det är sjukt bra grejer så finns det en gräns! haha!

I övrigt har dagen bara varit finfin.Sista dagen i skolan var lite tråkigt men mycket skönt. Fikade med klassen o höll mig undan både sockerkaka o chokladkaka. Klapp på axeln. Sen städade jag upp på min plats, fick vg i betyg o cyklade till meddo o solade. sköönt!

Nu får det la bli o kolla Idol, även fall jag inte gillar det värst mycket. Men det finns ju inget annatatt kolla på ikväll. Men imon böjar dansbandskampen, my cup of tea!

Trevlig Helg alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh.. Vad härligt det låter... Vad skönt det skulle vara att göra en sådan sak.

Kram

2008-10-18 @ 00:00:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0