Galet!

Ja det är ju helt sjukt vilket sug jag har efter socker redan efter ett par, tre dagar i synd. man fattar nog inte riktigt vad det gör med kroppen alltså! Kände värsta abstinensen innan idag, usch o fy, man mår verkligen mycket bättre utan det där jäkla sockret!

Hur som helst så har jag lyckats hålla mig på mattan idag. Känns bra o hoppas verkligen det märks på vågen imon så man får en ordentlig push i rätt riktning!

Imon måste jag dessutom åka o handla mat igen, äggen är slut, som vanligt. o så var det lite annat jag bahövde typ grönsaker och lite annat. Nähä, hade nog inte så mycket mer att skriva idag egentligen....

Ha en skön måndagkväll och glöm inte kolla matakuten om en halvtimme!
Kram e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0