Det är mycket nu..

...men jag jobbar på så gott det går. Slits mllan hopp o förtvivlan både när det gäller min jobbsituation och mitt hälsosamma liv. vad svårt det är att hitta fokus till det nyttiga livet  när det övriga livet är lite kaosartat! eller vad säger ni? Usch, nu vill jag bara veta om jag får vikariatet så får jag ta det därifrån sen, vill ju verkligen få med mig mattekursen i vår oxå så usch, jag vet inte!! sen vet jag inte om jag ska berätta för chefen att jag sökt lärarjobb till hösten, jag ÄR ju ingen långsiktig lösning för HM, men samtidit vill jag ju inte stå utan jobb till hösten! Bläää.... jag förstår om ni tycker att jag bara babblar o det gör jag oxå, men behövde det lite nu på morgonkvisten!

jag har iaf bestämt mig för att vara ärlig för alla er o plikttroget väga mig imon trots att jag vet att det kommer bli ett rejält minus, men man stärks i motgångarna!!

Skrivs ikväll!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Kämpa på bara,ge inte upp.Du ska se att allt ger sig och att det ger sig till det bättre.

stor kram och en massa peppning och hejarop ;)

2008-10-30 @ 13:15:09
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Det är som sagt bara ta nya tag vännen!Det skulle ju vara bra om du fick ordning på allt runt omkring. Det stör säkert motivationen i allafall för mig. Går lite hand i hand.... Hoppas att det löser sig för dig...

Kram

2008-10-30 @ 13:15:50
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Ner40kg

Usch ja, det är svårt att få motivation till något sådant när livet i övrigt är lite hoppigt! Men du verkar ha koll på läget på vad du ska ta tag i så det kommer lösa sig! Håller tummarna om inte annat :D

2008-10-30 @ 21:20:29
URL: http://ner40kg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0