Tomt i kassan...

God kväll kära vänner!
Idag glömde jag inte bort att väga mig iaf, och det var ingen vacker syn som mötte mig, fast å andra sidan trodde jag att jag skulle gått upp mer faktiskt, denna helgen skojar man inte bort nämligen. Så vågskrället stannade på 68.8, dryga tre kilo upp sen min lägsta notering, känns surt, riktigt surt faktskt.

O som om inte det vore nog så har jag EXAKT 50,50kr kvar till löning. Det är 6 dagar dit!! Så det blir till att leva på, den visserligen, välfyllda kylen och frysen just nu. Det blir inga utsvävninar varken åt det ena eller andra hållet. Har inte råd med nyttigheter men inte heller med godis så det är väl lite plus/minus noll där. Får nog köra på sparlåga tills lönen kommer o tömma skåpen här hemma,vem vet, jag kanske går ner något kilo för att vi inte har råd med någon mat, haha, nej usch, jag skojar bara! Så illa är det inte!

Blä, det är lite trist nu. Tur att det är fest i helgen så har jag ngt å se fram emot!
Här kommer en bild till från i helgen, Nora (4år) tog det på mig när jag var som mest osminkad och bakis!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja de där kilona de "hoppar" av dig snart ska du se;) Inget att oroa sig för,vet att du klara det.

Ja när man har det skralt i plånboken då är det inget roligt och inte heller går det att tänka på vad man äter heller då.

Ha en bra dag

Kram

2008-11-20 @ 09:43:03
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0