Moster emmy har ordet.

Åh idag har jag äntligen fått träffa Minna! Hon var så liten och söt och vet ni... Hon somnade när jag bar henne! Naaawww....så sjukt söt o jag är nog världens stoltaste moster! O det bästa är att mitt jobb ligger max 3 minuter bort så jag kan hälsa på innan och efter jag jobbat!! Härligt härligt!!

Imon drar jag till göteborg, ganska tidigt ska vi åka så det är inte säkert jag bloggar förrän söndag kväll. Men jag ska satsa på att ha en sjukt kul och ganska nyttig helg, så nyttig jag kan! Sen är det hårdkörning på måndag som gäller!

Nu ska jag ha tv-kväll med Du är vad du äter och Nytt läge. Sen ska jag packa ihop grejer till helgen och städa iordning lgh så inte hanna-hundvakt får hicka när hon flyttar in imon! =)

Önskar alla en trevlig helg!
e.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en riktigt trevlig helg nu vännen!

Så hörs vi på Söndag. =)

Kram

2008-11-13 @ 20:29:19
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Ha det sköj i helgen ;)

Så hörs vi.

Kram

2008-11-13 @ 22:33:25
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0